Hvorfor jeg Tilgiver Penge Karakteren: DAG 29

Jeg fortsætter her med selv-tilgivelse på Penge Karakterens komponenter som jeg startede med på Dag 25. Hvis du ikke har læst de tidligere blogs i denne serie så forslår jeg at du gør det for at forstå konteksten af disse blogs.

Er Penge Kun en Papir Tiger? DAG 25

En Skabs-Kapitalists Bekendelser: DAG 26

Anti-Kapitalistisk Hykleri: DAG 27

Vi er Alle Kapitalister Her: DAG 28

Først et par ord om selv-tilgivelse. Hvis du er ny til disse blogge så vil det måske virke meget mærkeligt at jeg skriver selv-tilgivelse. Jeg gør det fordi i det jeg tilgiver mig selv, så giver jeg bostaveligt talt mig selv ansvaret for mig selv tilbage – her som den Penge Karakter jeg har skabt i mit forhold til penge, hvorigennem jeg har levet forskellige dimensioner af selv-bedrag og dermed har overgivet mig selv til følelser og tanker hvorigennem jeg kun har tænkt på mig selv og ikke taget det der er bedst for alle i betragtning. Så i det at jeg sætter mig ned og skriver alle disse komponenter og løgne igennem selv-tilgivelse gør jeg mig selv i stand til faktisk at forpligte mig til rent praktisk at forandre mig selv og tage ansvar for mig selv.

I denne blog er det den følgende frygt jeg kigger på:

Penge-Karakterens Komponenter:

Frygt:

Frygt for at være ’kapitalist’ og ’egoist’ igennem mit begær efter at have og bruge penge

Frygt for at jeg ikke kan styre ’penge monsteret’ indeni mig

Frygt for at andre skal afsløre og opdage min grådighed og gerrighed

Frygt for at miste de penge jeg har nu

Frygt for at blive straffet fordi jeg var egoistisk

Jeg tilgiver mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv at skabe og deltage i frygt for at jeg ikke kan styre mit indre ’penge monster’ som den del af mig der bare har lyst til at bruge penge og købe ting

Jeg tilgiver mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv at tro at det eneste jeg kan gøre med dette penge monster er at kontrollere det ved at undertrykke det

Jeg tilgiver mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv at tro at det at kontrollere mit indre penge monster er det rette at gøre og at jeg er god hvis jeg kontrollerer og undertrykker det

Jeg tilgiver mig selv for at have tilladt og accepteret mig selv at ville stoppe mit indre penge monster og købe lyst så at andre ikke vil afsløre min grådighed og gerrighed

(Jeg fortsætter i næste blog med dette punkt)

Hvis bare noget af det jeg har sagt vækker genklang – forslår jeg at du undersøger det Ligeværdige Penge System og overvejer at investere i denne serie af interviews på dansk om detaljerne omkring hvordan vi kan skabe en verden der er bedst for alt liv.

Ofte stillede spørgsmål – Ligeværdigt Pengesystem – 1.Del

Ofte stillede spørgsmål – Ligeværdigt Pengesystem – 2.Del

Tak fordi du læste med!

Jeg kan anbefale de følgende interviews fra Eqafe omkring de punkter jeg nævner i denne blog:

The Relationship between Fear, Guilt and Shame

Only This One last Time

GRATIS interviews:

* LifeReview – My Life as a Peace Activist

* The Spirituality of the Snail

* Spirituality Under the Microscope – Volume 2

* How I was able to Hear the Desteni Message

* What the FAQ in an Equal Money System – Volume 2

* Hell Spoof

* What makes me Starve in a World of Plenty

* Quantum Mind Self Awareness  Step 1 and Step 2

Enhanced by Zemanta
Skriv et svar

